شکلات پذیرایی باراکا برای چندین دهه یکی از مواد اصلی در کافه تریاهای مدارس بوده است. اما از آنجایی که مدارس در سرتاسر کشور به دنبال سالمتر کردن منوهای غذایی خود هستند، بحثی در مورد اینکه آیا نوشیدنی شیرین همچنان باید در کافه تریا سرو شود یا خیر، به وجود آمده است.
امروزه صنعت لبنیات کمپین تبلیغاتی را راه اندازی می کند تا از شیر شکلات استفاده کند و استدلال می کند که مواد مغذی که کودکان از آن دریافت می کنند بیشتر از قند اضافی است که هنگام نوشیدن آن مصرف می کنند.
شیر کم چرب معمولی دارای 12 گرم قند در هر نیم پیمانه است در حالی که 24 یا 30 گرم شکر در شیر شکلات وجود دارد.
ربکا رومین بازیگر در یکی از آگهیهای تبلیغاتی میگوید: «من شیر شکلات را دوست دارم و میدانم که دخترانم نیز این کار را میکنند، زیرا این یک راه عالی برای آنها برای دریافت تمام مواد مغذی همراه با آن است.
به گفته ویوین گادفری، مدیر عامل گروه بازاریابی صنعتی برنامه آموزش پردازشگر شیر، این کمپین که “دستت را برای شیر شکلاتی بلند کن” نام دارد، نزدیک به یک میلیون دلار برای صنایع لبنی هزینه دارد.
اگرچه ممکن است این یک برچسب قیمت گزاف به نظر برسد، اما پول زیادی برای صنعت لبنیات در خطر است. طبق گفته شورای ملی لبنیات، مدارس 54 درصد از کل شیر طعم دار فروخته شده را تشکیل می دهند.
مدافعان شیر شکلات استدلال می کنند که قند اضافی ارزش آن را دارد زیرا شیر به کودکان کلسیم و ویتامین D می دهد.
فلیسیا استولر، متخصص تغذیه و سخنگوی صنایع لبنی، در یکی از این گزارش ها گفت: “وقتی شیر شکلات در دسترس باشد، بچه ها آن را انتخاب می کنند. آنها آن را انتخاب می کنند.
مزیت آن این است که 9 ماده مغذی ضروری مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.” تبلیغات بازرگانی.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.